niedziela, 14 kwietnia 2013

Ryż na mleku kokosowym z wanilią

Ten deser podobnie jak makaron z truskawkami przywołuje we  mnie wspomnienia z dzieciństwa. Intensywny zapach cynamonu , gotowanych jabłek i ryż gotowany na mleku. Tym razem jednak zastąpimy mleko czymś dużo zdrowszym i smaczniejszym.
Ugotowałam szklankę białego ryżu w dwóch szklankach  lekko osolonej wody.
Szklankę mleka kokosowego gotowałam kilka minut na małym ogniu z laską wanilii, a dokładnej z nasionami z laski i 1 łyżką cukru.
Zalałam ryż mlekiem waniliowo-kokosowym, jeszcze przez chwilkę razem gotując, tak by ryż zdecydowanie zmiękł.
Przygotowałam mus owocowy, rozgniatając 1 banana, mieszając go z musem jabłkowym , ½ łyżeczki miodu i odrobiną cynamonu.

Niby nic, a jednak znakomicie udobruchał nasze kubki smakowe w poszukiwaniu czegoś na deser.

2 komentarze:

  1. :):):):):):):)
    Marta, nawet nie wiesz jaką mi zrobiłaś niespodziankę!!!
    BRAWO :)
    Witaj, utalentowna kobieto :) w blogerskim świecie!!!
    Na bank będziemy wykorzystywać Wasze przepisy:)
    Buziaki dla całej rodzinki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję za ciepłe słowa i również serdecznie pozdrawiamy pracusia o wielu pasjach!

      M

      Usuń