niedziela, 5 maja 2013

Bezglutenowe gofry na śniadanie

Niedzielny poranek powitaliśmy w słonecznym nastroju i z wielką ochotą na słodkie śniadanie. Grzanki z marmoladą czy omlety nie wzbudziły entuzjazmu u naszych dzieciaczków, ale gofry jak najbardziej!


 Oto jak je przygotowałam:
1 szkl. mąki bezglutenowej biszkoptowej
2 kopiaste łyżki mąki bezglutenowej uniwersalnej
2 żółtka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki cukru pudru
1 szkl. wody
60 g rozpuszczonej margaryny „ Kasia”
Blendujemy/miksujemy i pieczemy!

Gdyby nie dieta bez laktozowa pokusiłabym się o bitą śmietanę, ale niestety musieliśmy zastąpić ją śmietanką ryżową. Jednak konfitura malinowa i płatki migdałów zrekompensowały nam brak śmietany.


 Smacznego!

4 komentarze:

  1. Będę podczytywać, pysznie wyglądaja te gofry, tylko czy Kasia jest aby napewno bez mleka? bo mój A. ma po niej straszne sensacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info, byłam pewna że ma tylko tłuszcze roślinne, a rzeczywiście zawiera niewielką ilość serwatki. Myślę, że z powodzeniem możemy ją zastąpić np. olejem słonecznikowym.

    Pozdrawiam,
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. W tesco kiedys była margaryna taka jak kasia 100% roslinna Tesco Baking. Olej albo masło klarowane też będzie ok. Tylko ja co do tego masła jestem troszke sceptyczna- bo skoro nie daje synowi zjadać sera który leżał na chlebie nawet po "otrzepaniu" to to masło też mi jakos nie bardzo gra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie na najbliższą niedzielę, wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń