poniedziałek, 17 lutego 2014

Brownie bezglutenowe


Brownie czyli ciasto mocno czekoladowe, które zamierzam Wam polecić, należy do tzw. gotowców, ale nie byle jakich. Odkryłam to ciasto w sklepie sieci Rossmann i jest naprawdę bardzo dobre. Zawsze mam zapasowe opakowanie w spiżarni, na wypadek, niespodziewanych gości, którzy dzwoniąc mówią " jesteś?, za chwilkę będziemy". Do gotowej mieszanki wystarczy dodać tłuszcz, jajko i mleko roślinne, krótkie pieczenie i gotowe. Jednak to od czasu pieczenia, wiele zależy. Kilkakrotnie zbyt mocno wysuszyłam ciasto i w smaku przypominało tradycyjnego murzynka, warto więc przestrzegać czasu  podanego przez producenta.


7 komentarzy:

  1. A czy można dodać olej czy musi być tłuszcz utwardzony (margaryna, masło)?

    OdpowiedzUsuń
  2. można dodać olej o neutralnym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, to super, bo zastanawiałam się czy da radę wyjść w wersji wegańskiej bez margaryny, której nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam zatem na wieści, jak smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast połowy masła dałam masło migdałowe, nie rozmiksowalo się tak ładnie i zostały niewielkie grudki ale w sumie było ok, wiec można wegansko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobra wiadomość, że można również wegańsko

      Usuń